torsdag den 26. maj 2011

FARVEL BØJLE!

Puha! Så er det sgu allerede i morgen at jeg skal have bøjlen af.
''Allerede'' - er måske ikke lige ordet, efter rundt regnet 2 år & 6 måneder.
Men jeg fik afvide for 14 dage siden at jeg kunne få den af (imorgen) og de 2 uger har bare gået så stærkt, så jeg kan sgu snart ikke føgle med. Men det bliver nu egentlig dejligt. Jeg har sgu haft den på længe nok nu! Men som alle mine venner også siger: Det bliver mærkeligt at se mig uden den! Men det hele startede jo også med at jeg først kun havde bøjle på i overmunden. Så til jul troede jeg at jeg var ved at være færdig. Men så kom der altså også lige en bøjle på i undermunden. Det blev jeg godt nok irriteret over! :-( Men nu er dagen jo kommet hvor jeg snart for den af, så det er jo gået fint nok :-)
Jeg klapper mig sgu stadig på skulderen over at jeg fik spurgt tandlægen om jeg kunne nå at få den af i denne her måned. Jeg fik jo ellers en tid d 6/6 hvor jeg skulle have den af. Men jeg nåede lige at spørger om jeg kunne få den af til konfirmationen. & det kunne jeg heldigvis! Tak for det. ;-)

Den er da nu ellers meget fin ;-)
(& det er altså ikke mad der er i min bøjle. Men elestikker)
:-D :-D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar