torsdag den 19. maj 2011

General prøve!

Så skulle der øves til den store dag. Vi blev stilt i rækker efter højde, også var det ellers bare med at gå yndligt op af  kirkegulvet. Det er spændende at se hvordan det kommer til at foregå på selve konfirmationsdagen. Det er sgu lidt sjovt at man skal op og stå, sætte sig ned, op og stå, ovs. hele tiden. Vi kommer da rigtig i gang med morgen gymnatisken den dag! Men det er vel også fint nok, så er vi da blevet vågne :-D Så op til alteret og ligge sig på knæ når man har sagt ja det til blive konfirmeret. (Jeg håber godt nok at hun siger mit mellemnavn rigtig. Bitsch kan måske godt se lidt forkert ud?) Men det var en super god prøve og jeg glæder mig sygt meget til selve dagen d. 29. maj. Men der er alligevelle en lille tanke inde i mig som tror at det hele ender galt. Hvad nu hvis jeg falder oppe i kirken og min kjole går i stykker? Eller hvis jeg ikke kan komme op igen når vi skal ligge ogs på knæ? Åhh jeg håber på det bedste. Men det skal vel nok gå, eller hvad?i;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar