lørdag den 14. maj 2011

MIN EGEN STIL!

TØJ TØJ & TØJ. Jeg er vel ikke den eneste der synes er det er noget af det bedste vel? :-D

Men her kan i se hvad jeg kan lide at gå med. Jeg elsker mode, men alligevelle går jeg ikke sådan op i det. Jeg går med det tøj som jeg kan lide at have på, og som jeg føler mig tilpas i.



YNGLINGS KJOLE!
Denne kjole er fra Sparks og jeg glæder mig meget til at lufte den (-:

BUKSEDRAGT!
Denne dragt er fra H&M.
Jeg elsker det blomstrede print. :D

Denne cardigan er fra H&M.
Leopard print & militær farver er lige mig! :-*
Denne skjorte er fra H&M.
Jeg kunne have den på dag ud og dag ind.
Jeg elsker farverne!
Denne bluse er fra Deres.
En brun militær farve, skønt!
Sætter den gerne sammen med bukserne nedeunder. :D
Bukser fra H&M
Mums Leopard farver.
Legings fra Pieces.
Jeg går rigtig meget i legings.
Det de fedeste bukser og man kan få dem i alle farver.

Shorts fra H&M.
Der er da ikke noget bedre ind et par seje shorts om sommeren. (=
JUMPSUIT.
Denne er fra H&M.
Jeg elsker karmel farven. Og jeg glæder mig til at gå med den.
Bluse fra H&M
Dejligt med stiper.
ALLSTAR!
Der er ikke noget bedre ind sko!
Et par turkise converse og du er klar (-:
Også selvfølgelig også lige nogen sorte.
Pratiske fordi de kan sættes sammen med alt!

Guldsko fra hummel.
Når det lige skal være lidt sjovere!

















2 kommentarer:

  1. Jeg er vild med skjorten og de blå converse - mums!

    cccillesverden.blogspot.com

    SvarSlet
  2. det er også noget af mit ynglings (-:

    SvarSlet