fredag den 27. maj 2011

FINE BISSER :-)

Så tog jeg til tandlægen idag for at få ''metallet'' af. Det var sgu næsten et stort øjeblik i mit liv! :-)
Denne dag har jeg godt nok ventet længe på!! Men efter de havde klippet metallet op, skulle mine tænder pudses. Det var nærmest som om at være i VANDLAND! :-) Det der værktøj de brugte kom der nemlig vand ud af. Så det sprøjtede mig driv våd. Hele mit ansigt var vådt, mit tøj også kunne jeg mærke at det løb koldt ned af ryggen. Badr!! Men som altid skulle de selvfølgelig også lige have et aftryk af de nye bisser, så jeg skulle have det der klamme blå voks ind i munden. Man for det næsten som om man skal brække sig! i;

Nåede så lige at komme i skole i en halv time. Også skulle de alle sammen selvfølgelig se det. Det var da lidt pinligt, men de sagde da at det var pænt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar