onsdag den 25. maj 2011

Louises konfirmation!

Org jeg var skide træt efter jeg havde været til konfirmation om lørdagen. Men det var bare med at komme op, for jeg skulle altså også til konfirmation søndag. Cyklede til kirken for at se A. klassen blive konfirmeret, ønske tillykke, cykle hjem igen også klæde om. Så gik jeg over til Louises fest. Da jeg kom var der allerede mange mennesker. Jeg kendte ikke rigtig så mange. Havde set nogen fra hendes familie før og kendte ellers kun en af de piger hun havde inviteret. Men det var der nu ikke noget galt i. Alle hendes venner var super søde og vi hyggede os rigtig ved vores bord. Det var nogen gode sange som var blevet lavet. & den tale Louises kæreste holdte til hende sad lige i skabet. Den var både skide skæg og fyldt med kærlighed. Ellers var det var bare så dejligt at se at Louise var så glad! Man kunne virkelig se at det var hendes bedste dag ever!<3 Det ´var mega fedt med den musik der var. & pølsevognen som kom til natmad! :-D Hygge hygge hygge!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar