mandag den 16. maj 2011

Mig i Vi Unge!?

Jamen her sidder jeg så og skrive med nogen piger da mobilen lige pludselig ringer.
Det var så min rejseleder Christine. Kunne egentlig ikke helt forstå hvorfor hun pludselig skulle ringe, men det kunne være at hun bare lige skulle sikre sig at jeg var klar til at tage afsted til London til sommer. Men hun ville så høre om Vi Unge måtte sætte et billede af mig i et af de kommende blade. Jeg sagde så selvfølgelig ja, men ved tanken om det kan jeg sgu ikke lige se mig i et Vi Unge blad. Det er bliver altså vildt mærkeligt! (-: Men jeg er glad for at de andre søde piger som også skal til London også har sagt ja til det. Så nu er det  bare med at finde et billede og så glæder jeg mig til at se artiklen. Men igen.. Det bliver så mærkeligt! :D

SMIL ANJA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar