mandag den 16. maj 2011

SPROGREJSE/MØDE!♥

Så er jeg lige kommet hjem fra Tåstrup. & mit humør er helt i top! (-:
Efter jeg har været til et dejligt sprogrejse, har jeg lyst til at tage til London lige nu og her!
Det møde har virkelig gjordt at jeg bare ikke kan vente! Alle de fantastiske ting de fortalte man kan opleve, vil jeg opleve nu! De sidste 51 dage har bare med at gå hurtigt! (-:
Jeg føler at jeg er en virkelig heldig pige! -jeg har altid drømt om at komme på sprogrejse også bliver det en helt speciel rejse jeg kommer på, jeg for en masse nye venner fra hele verden, jeg kommer til at lave et Vi Unge blad på engelsk, jeg kommer til vip koncert med KESHA, jeg kommer i et vi Unge blad & ja, jeg kommer til London!
Tusind tak til Ef & Vi Unge for at jeg er blevet en af de udvalgte piger. & tusind tusind tak til mor & far for at i har givet mig denne rejse.♥
Jeg glæder mig virkelig meget til at møde alle de søde piger som skal med på rejsen. Jeg er sikker på at vi nok skal få det hyggeligt sammen. Også kommer vi da bare til at lave det sejeste Vi Unge blad på engelsk! (-;
Hvor er det skøøøøøøøøøøøøøøøøøønt!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar