onsdag den 25. maj 2011

konfirmation hos grandkusinen!

Det blev lørdag og jeg skulle til hende den sødes konfirmation. Jeg glæede mig virkelig meget og var helt vildt spændt da jeg aldrig havde været til konfirmation før. (Det var sgu lidt rart at komme til en konfirmation inden man selv skal konfirmeres, så ved man hvad det handler om) Det var skønt at se hvor glad hun var. Og der var den mest hyggelige stemning. Masser af god mad (mums den dessert!) og hyggeligt at møde nye mennesker. Men det kan jo godt blive lidt kedeligt bare at sidde på sin flade røv. Men så var det lækket at hun lige skiftede konfirmationskjolen og hoppede i fodboldt tøjet. Også var det ellers bare i gang med en kamp. Men fuck hvor var der mange myg i lufen! Det var vildt ulækkert! Mine ben er også fyldt med myggestik. De har sgu bare med at gå væk inden min konfirmation. Ellers vil det da se lidt dumt ud! Men der er 4 dage til. Tror ikke de når at gå væk! :-( Men ellers mega hyggelig dag & tak fordi vi måtte komme. Jeg håber du har haft verdens bedste dag og du kunne bruge gaverne! *-: <3<3<3

*-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar