lørdag den 14. maj 2011

JOB MED FOREDELE! :-D

Åhh, igår kaldte jobbet, ud med aviser.
Nøj hvor jeg bare ikke gad, men det endte jo godt alligevelle...

Min dejlige bedsteveninde Julie og hendes søde mor ville hjælpe mig med aviserne. Så det hele kom til at gå meget hurtigere. Imens vi så står og pakker aviserne kommer der en bil forbi. Min bedstevenindens mor sagde: Nå der kommer Daghan. Som om det var en person man var van til at se. Den troede Julie og mig sgu alligevelle ikke på så vi pakkede videre. Men ud af bilen kommer på Daghan og Nadia så, og de skal ind i den opgang som vi stod ved. Julie og mig blev helt mundlamme og stod bare og kiggede. Endelig kunne jeg få et ord ud og fik så sagt: Hej. De svarede og gik så ind i opgangen. Julie og mig gik helt amok og blev vildt glade. Fuck det var fedt! Så er der alligevelle en fordel ved at gå med aviser når Daghan kommer fra samme by som mig ;-D Men hvor var det dog irriterende at vi ikke fik tager et billede! ;/
Men god avis tur og mange tak for hjælpen. *-:

DAGHAN


NADIA.


BEDSTEVENINDER.


ANJA.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar