onsdag den 18. maj 2011

Held & lykke Anja!

Cyklede til frisøren idag for at få klippet pandehår.
Da jeg er færdig og skal til at betale ser jeg at der er en kæmpe fugleklat på min jakke. Jeg skynder mig at gemme min jakke så frisøren ikke kunne se det. Da jeg har betalt løber jeg alt hvad jeg kan over på det nærmeste wc for at skylle det af. Ved ikke om hun har set det, men lige meget hvad har jeg cyklet med det hele vejen ind til byen hvor der er fyldt med mennesker! Fuck hvor pinligt & klamt! Men man siger jo at det giver held & lykke, men jeg synes ikke rigtig der er sket noget endnu. Men det kommer vel ;-) Sidder og tænker på om der er noget der hedder dobbelt held? For selvfølgelig er en af mine bedste veninder også blivet ramt af en idag. Så det kunne da godt være at der kunne komme lidt mere held ud af det? :-D

Men alligevelle købte jeg nogle øreringe idag i Vero Moda der stod til 80kr, men jeg fik dem til 40kr. Måske har jeg været lidt heldig alligevelle?(-;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar