mandag den 19. september 2011

3 praktiske tatoveringer.

Når jeg tænker på tatoveringer kan jeg ikke finde ud af om det er godt eller skidt. Det er da meget smart at man kan ''pifte'' sin hud op med det, men det er nu aldrig noget der har tiltrækket mig.
Jeg synes det er meget sjovt og spændende at se hvilke tatoveringer mennesker har. Når jeg ser en kommer jeg til at tænke på, hvad mønsteret betyder for personen. Jeg ved ikke om alle er enige med mig, men min mening er - når man skal have en tatovering, så skal det også betyde noget for en. Jeg synes virkelig det er sødt hvis man fx for tatoveret sine børns navne ind, eller måske en dato fra da man vandt i en tennisturnering.
 Man kan jo få lavet sin tatovering i en masse farver, men jeg synes nu at den enkelte sorte er fin nok. Jeg hader at se på personer som er rød, gul og grøn op af hele armen.

Idag da jeg loggede på msn, så jeg en artikel om 13 praktiske tatoveringer. Jeg skulle selvfølgelig lige undersøge det, og jeg synes faktisk det er en ret sjov artikel. Jeg har aldrig rigtig tænkt på, at man kan bruge tatoveringer til noget praktisk.
Se her hvilke 3 som jeg synes er fedest.


Kender du det, at man aldrig kan huske, hvilken linje man skal med, når man tager metroen - så er det da meget smart, at få det tatoveret hele nettet ned på maven. ´

  
Denne fyr har fået tatoveret det periodiske system på armen. Hvilket formentlig giver rimelig meget street cred på fysik-studiet. Jeg kunne nu godt bruge det til eksamen.  


En tato mest til underholdning Meget smart hvis man skal arbejde i en børnehave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar