torsdag den 29. september 2011

Tusind tak!

Hej alle søde læsere.
Dette indlæg er til ros og tak til jer, fordi i er sådan nogle dejlige mennesker.
Kan du huske at jeg for et stykke tid siden, lagde en tysk video ud om mobning, som mine to veninder Caroline, Frederikke og jeg har lavet? Vi skulle lave den til et projekt i tysk, og vi arbejede rigtig hårdt på den. Tysk filmen er blevet taget rigtig godt imod, og vi har fået meget ros for den. Det er vi alle tre sindsygt glade for, og vi takker meget for rosen.
Frederikke spurgte mig forleden dag, om jeg havde været inde at se vores tysk film på youtube, og set hvor mange der havde været inde at se den. Det havde jeg så ikke lige, så hun fortalte mig at det var hundrede et eller andet. Det blev jeg selvfølgelig rigtig glad for at høre, det varmede meget!
Jeg havde så lyst til at se filmen idag, så jeg søgte på den på youtube, også opdagede jeg at der er 371 som har set den! Det synes jeg altså er rigtig mange, iforhold til at vi bare lige ville vise den til de næsmeste.
Så tusind tak for at du har brugt 4min af din tid på den, det betyder rigtig meget!
Men hvis du ikke har fået tjekket den ud, så se med her. :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar