tirsdag den 20. september 2011

forsvundne underbukser + løb.

Vi havde idræt idag, og vi skulle spille amerikanskfodbold. Efter idræts timen skulle vi selvfølgelig i bad, og det gjorde vi så. Da jeg så kommer tilbage til min plads, kan jeg ikke finde mine underbukser! Der var mange piger som allerede var gået, så den første tanke var selvfølgelig, om nogle havde taget dem med, med en fejl. Det kunne selvfølgelig ikke passe, så jeg begyndte at kigge alt mit tøj igennem. Der var stadig ingen underbukser at se, og jeg kunne mærke panikken stige i min krop. Hvad fuck skulle jeg nu gøre? Jeg syntes  det var vildt pinligt, men jeg fik mod til at spørger mine veninder ,om de havde set dem. Et par tøser som sad overfor mig, opdagede at de var faldet om bag radiatoren, og fuck hvor blev jeg lettet. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skulle have gjort, hvis de var forsvundet!

Øhhm tøser? -har i et par underbukser jeg kan låne? Jeg har mistet mine!


Jeg har længe gået og manglet en sport, så nu syntes jeg at det var på tide at jeg tog mig sammen og fandt en. Jeg vil gerne stadig spille tennis, men der er ingen træning om vinteren - skønt! Badminton? -ellers tak! Dans? -ville gerne, men ingen danse hold i min lille by :-( Cykling? - come on! Golf? - få dig et liv! Håndbold? - ikke lige min kop te. Fodbold? - har gået. Svømning? Overvejede det, men fandt så på noget helt andet..... Løb!
Jeg begyndte så småt at interessere mig for løb, så jeg tog nogle ture en gang imellem. Det var rigtig dejligt, men det blev bare så hurtigt kedeligt, da jeg ikke havde nogle af snakke med. Derfor meldte jeg mig ind i løbeklubben i torsdag - og jeg elsker det! Det er så fedt at løbe i en samlet flok, så man ikke bare løber alene og forladt. Når man løber sammen med andre, presser man sig selv mere, så man ikke bare ender med at gå.
 Jeg skal til træning idag, og jeg glæder mig super meget. Eneste minus - solen kunne godt lige titte frem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar