fredag den 16. september 2011

EF Reunion Pary to night.


Om nogle få timer er jeg på vej til København. Jeg bliver så hentet af Clara Sofia som jeg skal overnatte hos i nat. Jeg glæder mig rigtig meget, og det bliver spændende at se hvordan hun bor. Vi gør os så klar til aftens fest, fordi alle de danske elever som var på sprogrejse i år, skal nemlig til gensyns EF Party. Jeg har virkelig glædet mig til denne dag, da jeg ikke kan beskrive hvor meget jeg savner dem alle sammen. Jeg glæder mig bare til at kunne fyre den max af, med alle de andre i 5 skønne timer.
Festen foregår på en af Københavns mest populære natklubber - nemlig på WAREHOUSE.
Boy bandet Puls kommer, så jeg glæder mig til at høre dem spille, også skal jeg da også lige have snuppet mig en autograf af dem! :-)
Jeg vil prøve at få taget nogle billeder som jeg kan ligge ind imorgen. Men mest af alt vil jeg bare udnytte tiden med de andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar