onsdag den 14. september 2011

Rings!













For mig er det bedste smykke der findes, ringen. Jeg synes virkelig en ring kan gøre en dårlig tøj krise, til en god. Det er nu egentlig mærkeligt, da det bare er ikke lille/stor ting som sidder på fingeren. Ringen er virkelig kommet på mode de sidste par år, og du vil altid kunne finde en uanset hvilken butik du går ind i. Du kan få store og små. Tykke og tynde. Runde og flade. Lange og korte. Ja, jeg kunne blive ved.. Jeg elsker mine ringe og jeg går med dem stort set hverdag. Jeg køber mine ringe i Glitter, Vero moda, H&M - ovs. Jeg er mest til ''plastik'' ringene. De ''ægte'' ringe er da søde nok, men for mig så skal ringen være stor! Næste gang jeg skal købe en ring satser jeg på en, som er meget enkel. Jeg forstiller mig en ring som er firkantet, og så skal der sidde en sort sten i.  
(Eneste minus - jeg må sgu ærligt indrømme, at jeg synes at ringe sgu er dyre!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar