søndag den 25. september 2011

Veninde hygge - igen!

Disse to tøser har du nok snart hørt lige så meget om, som du har hørt om mig. Du ved sikkert godt allerede hvilke to tøser jeg vil skriver om, nemlig Cecilie og Frederikke. 3.kløveren skulle på veninde dag igen, og nøj hvor jeg glæede mig. De fleste af timerne i skolen gik med at kigge op på uret, og følge hvert eneste sekund der gik, indtil klokken ringede til fri. Klokken blev 14:10, og jeg lykkelig over at vi havde fri. Turen gik direkte hjem til Frederikke, hvor vi gjorde os klar til at tage til Slagelse. I Slagelse startede vi med shopping. Vi tog de sædvanlige butikker som, Kings and queens,Vila, Pieces, Vero Moda, Glitter, Sparks, Deres, Matas & H&M. Mit køb blev købt i H&M - du kan se hvad jeg købte her: http://anjanielsencom.blogspot.com/p/my-fashion.html .
Efter shopping skulle vi have noget i maverne, og vi tog på Vivaldi. Det var første gang jeg var der - & ikke sidste! Vi tog alle tre en Club sandwich, og nøj hvor var det lækkert. Maden smeltede som en dessert på min tunge. Vi fik nogle kæmpe tallerkner, og vi spiste alle op. Det var virkelig et måltid jeg nød! Efter spisning gik turen til Super Bowl. Vi skulle selvfølgelig spille bowling, og det var virkelig sjovt. Vi vandt alle tre en omgang, det var okay, men jeg havde nu troet at jeg skulle tæve dem helt. :-)
Vi blev hentet og skulle så overnatte hjemme hos Frederikke. Vi så Skjulte Stjerner og tjekkede Facebook. Vi blev trættere og trættere, så vi valgte at gå ''tidligt'' i seng. Vi skulle bare lige igemmen i ordenlig omgang dårlig grin. Jeg var så overtræt at jeg var flad af grin over den mindeste ting. Jeg havde det sgu meget sjovt. :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar