fredag den 16. september 2011

Hvis bare jeg kunne..


Åhh, åhh åhh - hvis jeg dog bare kunne spille på det dejlige instrument - guitaren.
Jeg synes virkelig at der er sådan et fint instrument, hvor der kommer den skønneste lyd ud af.
Jeg respektere virkelig dem, som kan finde ud af det. Jeg synes det er så vildt, når man fx høre de kendte fortælle, at de har selv har sat sig til at lære at spille på instrumentet. Jeg har selv prøvet med min egen guitar, men jeg synes bare ikke at det føre til nogle steder. Det virkelig svært både at skulle spille, og så køre fingerne rundt på de forskellige strenge.
 Jeg synes at det er så enormt smukt at sidde og lytte eller kigge på en som sidde og spiller. Man kan jo både spille stille melodier og popede melodier på guitaren. -Jeg heller nu mest til de stille. Det så rat at kunne sidde og slappe af til en stille melodi, hvor man får en masse skønne billeder inde i hovedet af verden.

 
Min gamle guitar, som bare hænger det sammen sted, år efter år. Nøj hvor må det egentlig være kedeligt bare hænge der og ikke blive spillet på..

-Men det skal der sgu laves om på nu. -For nu får jeg faktisk helt lyst til at spille på den.
Det skal nok gå godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar