søndag den 18. september 2011

Gensyns festen.

I København blev jeg hentet af Clara. Det var super dejligt at se hende igen, men virkelig mærkeligt at være sammen med hende hjemme i Danmark. Vi tog mod Claras skønne lejlighed, og jeg hilste på hendes søde mor. Inden længe var vi på farten igen, denne gang mod Strøget. Vi valgte selvfølgelig at gå på shopping, men jeg gad  nu ikke købe noget. Lidt i 16:00 gik vi mod diskoteket K3 WAREHOUSE. Vi hilste på alle de andre, og inden længe var snakken i gang. Der kom flere og flere mennesker, og til sidst var der helt proppet. Da man var van til at der var elever fra hele verden til EF disko, var det virkelig mærkeligt at alle sammen var danskere. Da vi var faldet på plads, bød lederne velkommen, også var festen ellers i gang. Masja, Clara, Louise og mig var hurtigt klar på danse gulvet og vi gav den max gas. Efter en times tid tog vi en slapper og satte os ned og spiste vores aftensmad. Snakken var i gang, og det var spændende at høre hvad de andre foretager sig nu. Efter aftensmaden var vi klar på at fyre den af igen, så vi stjal midten af danse gulvet. Pludselig kalder lederne os sammen og fortæller at Boybandet Puls er lige på trapperne. Da vi allerede var på dansegulvet, fik vi de forreste pladser. SKØNT! Puls kom til syne, og det var så fedt. De fyrede den max af, og jeg elsker at de bare er helt afslappede på scenen, og snakker med deres publikum. Det lyder måske mærkeligt, men jeg synes faktisk at de gav en bedre koncert end Kesha! Som de står der og synger, sker der det, at forsangeren pludselig kigger mig dybt i øjnene. Han sætter sig ned, så hans ansigt er lige foran mit. Da vi kom til diskoteket havde vi fået udleveret nogle EF nøgleringe, som vi skulle have rundt og halsen. Forsangeren Micky, tog så fadt i min nøglering, og hev mig ind til han. Vi stod face to face, og pludselig nusser han mig på kinden! Alle EF eleverne kom med udtrykket - Nuuuurh, og jeg må sige at det på en måde var romantisk. Fuck jeg var sgu helt solgt! Efter koncerten fik vi autografer og fik taget billeder med dem. Der var ca. en time til at festen sluttede og resten af tiden brugte vi på, at feste igennem til det sidste. Ligesom i Kastrup lufthavn skulle vi sige farvel, og det skulle vi jo desværre også denne gang. Det var hårdt, men jeg er sikker på at vi nok skal se hinanden igen.
Hjemme hos Clara så vi Zulu comedy Galla, og fuck hvor var vi flade! 

Jeg kan virkelig ikke fatte at EF er slut for mig nu. Det var jo ligesom gået op for mig, at jeg ikke var i England mere. Men nu er gensyns festen også ovre, og det gør mig virkelig trist. London dagene og gensyns dagen, har været nogle at de bedste dage i mit liv.
Det var ikke sidsste gang at jeg var med EF!


















EF FOREVER!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar