søndag den 4. september 2011

teenage weekend.

Hej folkens.
Følg med her, og læs om hvad jeg har foretaget mig i weekenden.

Fredag:
Efter skole skyndte jeg mig hjem, for at bestille biograf billeter til om aftnen. Frederikke, Cecilie og mig, aka. 3 kløveren, skulle nemlig op og se Bora Bora. - ENDELIG! Der var allerede godt booket, men vi fik nogle okay pladser. Jeg pakkede mine ting, og tog så ud til Frederikke. Vi tøse snakkede, og satte os så til at spise lidt aftensmad. Jeg havde selv taget madpakke med ud til Frederikke, og det var så underligt at sidde hjemme hos hende os spise den. Det er jo noget man er vant til at gøre i skolen. Der sad vi så og spiste rugbrøds mader og knækbrød oppe på hendes fede værelse. Det var ligesom en lille picnik, mega hyggeligt! Ved 18:00 tiden gik turen mod svømmehalen, hvor vi skulle hente Cecilie. Da vi kom til biffen hentede vi vores billeter, smuttede så ud af biograften for at købe slik. For ja, som så mange andre, er vi også nogle som ikke gider at bruge penge på slik i biografen. Det er jo virkelig dyrt! Dejligt at der ligger en bilig Fætter Guf få meter fra biffen. Klokken 19:00 startede filmen, og jeg var så spændt! Jeg har virkelig ventet på at filmen skulle komme i biografen, og nu sad jeg der endelig. Fra 1.sek af filmen, elskede jeg den allerede. Filmen handler om teenage pigen Mia. Mia har problemer der hjemme, og hun synes at hendes mor ikke forstår hende og at hun blander sig alt for meget i hendes liv. Mia vægler så at løbe hjemme fra. På Strøget møder Mia Zack, som er del af en lommetyv bande. Mia kommer med i banden, og det er hun rigtig glad for, da hun endelig har fundet nogle venner. Filmen er lidt ligesom en musical. Der er mange sange med, og jeg synes at det er en del af det som gør filmen god. Jeg kunne skrive flere sætninger om filmen, men jeg tror bare jeg stopper nu, da jeg nok vil komme til at fortælle alt for meget. Men jeg kan klart anbefale filmen. Jeg synes at det er lang tid siden at der har været en god dansk teenage film, den film er kommet nu!
* * * * * - jeg giver Bora Bora fem stjerner ud af seks.
Da filmen var slut, ventede vi på at vi blev hentet. Vi var kommet lidt op og køre efter fimen, så vi gik rundt på gaden og skrålede sangene fra filmen. Pludselig besluttede vi os for at lege trafik teenager. Så vi stod der og gav tegn til bilerne, om at de skulle stoppe eller køre videre. Når jeg tænker på det, så var vi egentlig ret mærkelige. Men vi var sgu da flade af grin, så vi har da hygget os. Det kan være at imens vi sad i biografen, så kom der en og hælte lidt alkohold i vores vandflasker? Vi var i vært fald ikke helt raske! :-)

Lørdag:
Selvom vi var gået sent i seng, kunne Frederikke og jeg kun sove til klokken 07:30. Cecilie sov stadig, så vi satte os bare til at snakke. Lige pludselig begynder Cecilie at blive urolig. Hun begynder at vænne og dreje sig, og ender så med at hænge halvt ud over Frederikkes seng. Hun begynder så at køre hendes hånd rundt på Frederikkes gulvtæp, ligesom om hun ledte efter noget. Hendes hånd når så min mobil, og hun begynder at tage den ind til sig. Jeg kunne ikke helt forstå hvad hun lavede, så jeg greb ud efter hendes arm, og tog min mobil. Pludselig begynder hun at lede igen, og denne gang ender hun med at tage Frederikkes sko! Hun tager den op til sig og ligger og putter med den ligesom en bamse! Fuck hvor var Frederikke og jeg flade af grin! Jeg fik sgu helt ondt i maven. Det godt nok noget af det sjoveste jeg længe har set!

Er det ikke en cool T-shirt Frederikke har? Jov! For det er mig der var købt den!

Orrrrrrrrrrrrrrg, jeg elsker dette billed!

Hvad er det jeg laver?!
Idag - Søndag:
Min mor havde lavet en advokado maske til mig, som jeg skulle tage i ansigtet og kroppen.
Org hvor får man en blød og fin hud af det!
Vi skulle på familietur, men selvfølgelig begyndte det at regne så det kom vi ikke.
I stedet for brugte jeg min tid på at lave lektier, bage boller og synge.


Jég er sgu da meget god til at bage boller!

Denne (jeg ved ikke lige hvad jeg skal kalde denne sang.) sang har min søde veninde Caroline skrevet til mig.
Den har fyldt mit hoved hele dagen. Wuhuuuuuuuuuu!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar