tirsdag den 6. september 2011

Ny makeover.

Jeg har virkelig gået længe og brokket mig over mit værelse. Jeg synes det er så kedeligt og grimt. Nogle gange føler jeg mig slet ikke hjemme på mit værelse, og så gider jeg ikke bruge min tid derinde. Jeg har et dejligt fladskærms tv, men jeg ender altså med at sidde og glo fjernsyn inde i stuen. Mine forældre synes det er irriterende, men ja - så kan de jo bare give mig et nyt værelse :-) Når jeg skal være sammen med mine veninder hjemme hos mig, kan jeg godt blive lidt pinligt berørt over mit værelse. De fortæller mig at mit værelse er sejt, men det kan jeg nu ikke lige se.
Det jeg mest går og drømmer om er at få malet mit værelse hvidt. Min mor lover og lover at jeg for det malet, men der sker bare aldrig rigtig noget.
Som sagt drømmer jeg om en hvid væg, også vil jeg ellers bare gerne have rykket rundt på mine møbler. Fx. har min seng stået det samme sted lige siden jeg fik værelset, for godt omkring 8-9 år siden. Jeg har da selvfølgelig fået nye senge, men de har altid endt med at stå i det samme hjørne.
Jeg har søgt lidt på nettet, og har fundet nogle forskellige værelse stilarter. Jeg ved godt at nogle af stilarterne er lidt overrealistiske, men what the fuck - man har vel lov til at drømme sig lidt væk.
Jeg har længe tænkt på at jeg ville have venne- og familie billeder op, og hænge på min væg.
Jeg har så fundet et billed, hvor billederne er sat sammen som et hjerte. Det er jo lige det jeg mangler! Det er helt klart noget jeg vil gøre noget ved. Der er bare lige et minus, -passer det til at lysegrøn væg?
Oooorg, skrid klamme farve! :-( 










P.S! - NYT I : MY FASHION!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar